تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری مسابقات بسکتبال و شنای دانشجویان پسر منطقه 6 برای راهیابی به چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 23 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- هاشم چراغی افزود: این دوره از رقابتها با حضور 180 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه‌های شهرکرد، صنعتی وهنر اصفهان، کاشان، گلپایگان، اردکان، پیام نور اصفهان و یزد در 2 رشته ورزشی بسکتبال و شنا در شهرکرد برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات بسکتبال از پنجم تا یازدهم و شنا از یازدهم تا سیزدهم در دانشگاه شهرکرد و مابقی رشته ها بخصوص برای دختران به طور عمده در دانشگاه های اصفهان برگزار می شود.
چراغی بیان کرد: تیم ها و نفرات برتر این مسابقات به چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور راه می یابند.
وی اظهار کرد: این المپیاد در رشته های ورزشی نظیر والیبال، بسکتبال، شنا، تکواندو، جودو و فوتبال در تیر سال آینده به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.
چراغی بیان کرد: دوره های ورودی به این المپیاد از مهر امسال در دانشگاه های کشور آغاز شده و تا اسفند ماه ادامه دارد.
وی زمان اعلام نفرات و تیم های راه یافته به چهاردهمین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دولتی، پیام نور وعلمی کاربردی کشور را پایان سال جاری عنوان کرد.
دانشگاه شهرکرد با بیش از هشت هزار دانشجو در ۱۸۴ رشته شامل ۵۳ رشته کارشناسی، ۸۲ رشته کارشناسی ارشد، ۴۸ رشته در مقطع دکترای تخصصی و یک رشته در مقطع دکترای حرفه ای به عنوان دانشگاه مادر در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.
این دانشگاه در دوره های گذشته موفق به کسب سهمیه برای شرکت در رشته های المپیاد ورزشی دانشجویان کشور شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار