در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه ورزش‌های هوایی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 23 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ سوم بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران آغاز شده و تا ششم بهمن ادامه دارد، ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 6 عصر است.
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته باهدف معرفی پتانسیل‌های گردشگری استان‌های کل کشور و صنایع وابسته گردشگری برگزار شده است.
با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری نیز در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران (سالن 38) غرفه دارد، محتوی غرفه استان در این نمایشگاه را می‌توان معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در این حوزه دانست.
برخی از شرکت‌ها، آژانس‌ها و صنایع وابسته که در حوزه ورزش‌های هوایی و حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند در غرفه چهارمحال و بختیاری حضور دارند و هدف اصلی از برپایی این غرفه معرفی استان به‌عنوان بهشت بوم‌گردی در کشور بوده و تمرکز در این نمایشگاه بر روی این موضوع است.
همچنین غرفه ورزش‌های هوایی به‌عنوان یکی از مجموعه‌های شرکت کننده به معرفی اکوتوریست و سایت سنگ فرش پاراگلایدر ایران در منطقه دوپولان می‌پردازد، این کار باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی در حوزه اکوتوریست و ورزش‌های هوایی به استان می‌شود.
گفتنی است تلاش شده در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته پتانسیل‌های خوبی که چهارمحال و بختیاری در حوزه ورزش‌های هوایی خصوصا پاراگلایدر دارد به مردم معرفی شود، این سایت در منطقه خاورمیانه در بحث ارتفاع و ... رکورددار است که می‌تواند باعث جذب گردشگر و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار