معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین موقعیت برای دفاع از اهداف آرمان‌های انقلاب است، گفت: در صورتی که به جشن‌های انقلاب توجه شود و هر چه باشکوه‌تر برگزار شوند، بر قدرت انقلاب و همچنین اقتدار نظام افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 21 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جعفر مردانی اول بهمن‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار، اظهار کرد: امروز با وجود رهبر انقلاب، کشور دارای اقتدار و امنیت است و ایران یکی از کشورهای نخست منطقه به لحاظ امنیتی است.
وی با اشاره به آمادگی و تلاش هر روز دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود آشوب‌های خیابانی، مردم در 17 دی ماه اقتدار خود را نشان دادند.
مردانی با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین موقعیت برای دفاع از اهداف آرمان‌های انقلاب است، گفت: در صورتی که به جشن‌های انقلاب توجه شود و هر چه باشکوه‌تر برگزار شوند، بر قدرت انقلاب و همچنین اقتدار نظام افزوده خواهد شد.
مردانی گفت: همه موظفیم از نظام جمهوری اسلامی که خون‌بهای هزاران هزار شهید است دفاع کرده و برای حضور باشکوه مردم در صحنه برنامه‌ریزی کنیم.
وی تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در میان نسل جوان و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری، ارائه دستاوردهای نظام توسط تمامی دستگاه‌ها در دهه فجر و تبیین دشمنی‌های معاند نظام با انقلاب را از اهداف برگزاری جشن‌های دهه فجر عنوان کرد.
مردانی خاطرنشان کرد: بایستی در برگزاری مراسمات دهه فجر تمامی کمیته‌ها همکاری لازم را داشته باشند و با وحدت و انسجامی که در سطح استان و میان مردم وجود دارد، هم‌پیمان با یکدیگر در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور موثر خود را به استکبار نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار