مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری تأکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد تا صد درصد تسهیلات تکلیفی را پرداخت کند.
کد خبر: ۵۵۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 15 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- شهاب زارعی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد تا صد درصد تسهیلات تکلیفی را پرداخت کند.
وی افزود: شعب مختلف بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری این آمادگی را دارند تا همه سهمیه مورد نظر سپاه و بسیج نواحی استان که برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند را پوشش دهد.
مدیرکل اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه به پایان سال 96 نزدیک می‌شویم بنابراین سپاه و نواحی بسیج هر چه سریع‌تر طرح‌های اقتصادی خود را به شعب مختلف بانک معرفی کنند تا نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام شود.
زارعی عنوان داشت: ضمن قدردانی از همکاری سپاه و بسیج نواحی شهرستان‌ها در خصوص کارشناسی طرح‌های اقتصادی معرفی شده به بانک مبنی بر اینکه پول در جای خود هزینه شود، کمک به اشتغال، کمک به اقتصاد و معیشت استان و... ولی انتظار می‌رود این طرح‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به بانک معرفی شوند تا نسبت به پرداخت تسهیلات تا پایان سال اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار