انرژی‌های تجدید پذیر موضوع مورد علاقه سرمایه‌گذاران خارجی است.
کد خبر: ۵۴۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 28 December 2017

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:هاله فولادفر مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری فارس در همایش تخصصی معرفی تکنولوژی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدید‌پذیر گفت: بیشترین مراجعه‌ها از سوی سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در موضوعات انرژی‌های تجدیدپذیر است.

وی بیان کرد: براساس آمار کارشناسی شده بیش از سه برابر نیاز استان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر مجوز برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان صادر شده است.

فولادفر با بیان اینکه در بخش سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در استان فارس قابلیت‌های خوبی وجود دارد، افزود: تا پایان امسال ۲ نیروگاه خورشیدی در استان فارس افتتاح می‌شود.

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری فارس تصریح کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در استان، تیم مشخصی تشکیل شده که فرآیند و خدمات مربوط به سرمایه گذاری استعلام، مجوز‌ها و فرآیند مجوز‌ها را به طور ویژه دنبال می‌کند.

وی بااشاره به اینکه رویکرد ما حمایت از سرمایه گذاری در استان است اضافه کرد: با هدف تهیه بسته‌های سرمایه گذاری برای ارائه به سرمایه گذاران، تمام ظرفیت‌های استان استخراج شده و در حال ارزیابی برای مشخص کرده لکه‌های سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان هستیم.

فولادفر ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری را گام مناسبی برای حمایت از سرمایه گذاران در استان فارس دانست و ادامه داد: با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده برای سرمایه‌گذاران، امسال در حمایت از سرمایه گذاری تسهیلات ویژه‌ای از سوی دولت ابلاغ شده که سهم استان فارس نسبت به سایر استان‌ها مناسب است.

حسام قلعه‌دار مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز نیز اظهار کرد:رویکرد شهرداری شیراز حمایت از سرمایه گذاری و سرمایه گذار بوده و در این زمینه مشوق‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار