معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، کمبود میزان بارش‌ها در سال زراعی آینده جبران نمی‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 16 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره باتوجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال زراعی جاری، اظهار کرد: میانگین بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد و نسبت به میانگین 30 ساله 15 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: با پیش‌بینی‌های انجام شده توسط سازمان هواشناسی، میزان بارش‌ها در آغاز سال زراعی آینده و فصل پاییز در استان پایین‌تر از میانگین 30 ساله است و کمبود میزان بارش‌ها در سال زراعی آینده جبران نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال متأسفانه با توجه به پیش‌بینی کاهش میزان بارش‌ها، دهمین سال خشکسالی پی‌در‌پی را در استان پیش‌رو داریم.

قطره ادامه داد: براساس آخرین داده‌های هواشناسی، برای سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی‌ابری، در بعد‌از‌ظهر‌ها همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتاً شدید همراه با غبار رقیق محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش یک الی دو درجه‌ای دما در 3 روز آینده خبر داد و گفت: دمای هوای شهرکرد صبح امروز 7.6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در گرمترین ساعات روز گذشته 30 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای لردگان نیز 35 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار