سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی از ساخت مستند حاج ملا آقا بابا شریفی از عرفای نامدار این شهرستان خبر داد و گفت: تصویربرداری این مستند به زودی آغاز می شود.
کد خبر: ۴۶۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 29 July 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رضا مهدیان با بیان اینکه مستندحاج ملا آقا باب شریفی به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس نادعلی و محمد تاجعلی تولید می شود، افزود:تصویربرداری این مستند که به زندگی یکی از عالمان و عرفای میامی می پردازدبه زودیآغاز می شود.

حاج ملا آقا بابا شریفی

وی افزود: این سومین مجوز اخذ شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است که در حوزه تصویربرداری میامی بعد از استقرار این نمایندگی صادر شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی گفت: تصاویر این فیلم مستند در کلاته های شرقی از جمله روستای پویه و منطقه جاجرم در نظر گرفته شده است.

مهدیان افزود: این فیلم به گوشه هایی از زندگی عرفانی حاج ملا آقا بابا شریفی یکی از عرفای نامدار منطقه می پردازد که برای اولین بار در میامی این مستند تهیه شده است.

وی ادامه داد: مرحوم حام ملا آقای بابای شریفی دوست نزدیک و هم درس آیت‌الله العظمی سیدحسن موسوی بجنوردی، از اهالی روستای خراشای جاجرم و از مراجع بزرگ حوزه نجف و یکی از جانشینان آیت‌الله العظمی بروجردی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار