شهردار کرمان از اجرای ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی در شهر کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 29 July 2017
علی بابایی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: شهرداری کرمان با نگاه دقیق به اهداف سرمایه‌گذاری، با شناسایی، اولویت‌بندی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی را در دستور کار قرار داده که ماحصل آن، اجرای دو هزار میلیارد تومان پروژۀ سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی است.

وی از پروژۀ بام کرمان با اعتبار ۲۳۵ میلیارد تومان، پروژۀ تله‌کابین با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان، پروژۀ بهار رضوی با زیربنای ۱۸۰ هزار مترمربع و اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان و ساختمان شهرداری مرکز با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به عنوان بخشی از این پروژه ها نام برد.

بابایی گفت: پروژۀ صاروج پارس با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان، پروژه سیتی‌سنتر وکیل با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و پروژه‌های مجتمع حمایت از معلولان رعد واقع در بولوار آیت‌الله صدوقی، فرهنگ‌سرای خوش‌کیش در خیابان ابن‌سینا، انجمن حمایت از بیماران سرطانی (یاس) واقع در بلوار ۲۲ بهمن، انجمن نابینایان در خیابان میرزاآقاخان و ساخت مسجد بقیه‌الله (عج) در خیابان نماز نیز تعدادی دیگر از این پروژه ها هستند.

وی اظهار داشت: همچنین شهرداری کرمان با همکاری و هماهنگی بخش خصوصی، برای رفاه شهروندان به ساخت ۲۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهر اقدام کرده است.

بابایی تصریح کرد: پروژه های ذکر شده، بخشی از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری با مشارکت بخش خصوصی هستند
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار