در آستانه فرارسیدن 12 مردادماه منتشر شد
تابناک چهارمحال وبختیاری- در آستانه 12 مردادماه سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراخوان جمع‌آوری آثار خبری و رسانه‌ای برجسته مراسم انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کد خبر: ۴۶۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 26 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی گرجی اظهار کرد: به منظور ارزیابی و تجلیل از فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی همیار شورا در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی از 12 مردادماه سال 1395 تا کنون، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اقدام به انتشار فراخوان جمع‌آوری آثار خبری و رسانه‌ای برجسته مراسم انقلاب اسلامی کرده است.

وی سالروز تأسیس نهاد مقدس و مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را فرصت خوبی برای ارزیابی و تجلیل از رسانه‌های همیار شورا در برگزاری ایام‌الله و راهپیمایی‌ها عنوان کرد و افزود: عکاسان و خبرنگاران در مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی همواره صحنه‌های زیبای خلق حماسه حضور مردم ولایتمدار استان را به تصویر کشیده و یا با قلم خود این وحدت، اتحاد و پیروی از ولایت را در تاریخ به ثبت می‌رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها را امیدافزایی و معرفی دستاوردهای انقلاب‌اسلامی در استان نام برد و اضافه کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات می‌بایست حداقل 3 و حداکثر 5 اثر از آثار برجسته خود را تا تاریخ 10 مردادماه به روابط عمومی این شورا تحویل دهند.

گرجی ادامه داد: لینک اخبار و گزارش‌های برجسته و یادداشت‌های منتشر شده، لینک خبری گزارش‌های تصویری یا جراید چاپ شده و هر نوع خبر، اطلاع‌رسانی و کار رسانه‌ای در رابطه با مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی (علی‌الخصوص راهپیمایی روز جهانی قدس، 13 آبان، نهم دی‌ماه و یوم‌الله 22 بهمن)، در این فراخوان شرکت داده می‌شوند.

گفتنی است؛ نحوه ارسال اخبار خبرگزاری‌ها، ارسال لینک و در مورد جراید فایل pdf صفحه مورد نظر و یا نسخه اصلی است که پس از ارزیابی به 12 اثر برتر به یمن یوم‌الله 12 مرداد(سالروز تأسیس شورا) طی مراسمی با حضور مدیران استانی هدایایی تقدیم می‌گردد.

همچنین آثار باید به نام شخص و تاریخ دقیق آن مشخص باشد، خبرنگاران و اهالی رسانه استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32244010 تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار