تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه بروجن گفت: انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، انقلابی فکر کردن، تشخیص دادن کارهای صحیح توسط آحاد مردم جامعه و انجام دادن آن، توان انجام کارهای صحیح توسط افراد و طی شدن کارها از راه‌های قانونی از مصادیق آتش به اختیار است.
کد خبر: ۴۶۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 25 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر اظهار کرد: آتش به اختیار ترجمان جدیدی از شناخت نسبت به انجام وظیفه و درسی از امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
وی افزود: بایستی انسان مطابق با وظیفه شرعی و انقلابی مصادیق آتش به اختیار را تشخیص داده و به آن عمل کند.
سعا‌دت‌فر با اشاره به اینکه هیچ فردی نباید نسبت به جامعه خود بی‌تفاوت باشد، تصریح کرد: در صورتی که مسئولات کشور در قبال انجام وظایف خود کوتاهی کنند افراد موظف به انجام آن هستند.
وی انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، انقلابی فکر کردن، تشخیص دادن کارهای صحیح توسط آحاد مردم جامعه و انجام دادن آن، توان انجام کارهای صحیح توسط افراد و طی شدن کارها از راه‌های قانونی را از مصادیق آتش به اختیار دانست.
سعادت‌فر با اشاره به اینکه این واژه ارتباطی به حزب، گروه یا جناح خاصی ندارد، گفت: عده‌ای از افراد به دلیل جهالت و موضع‌گیری، از آتش به اختیار سوء برداشت کرده‌اند که این نشان می‌دهد آن‌ها نمی‌خواهند مردم در صحنه باشند.
وی ادامه داد: بایستی افراد در انجام کارهایی که کوتاهی شده است فعال و پو یا عمل کنند تا متولیان امر به حرکت واردار شوند و امور مر بوط به کشور را مطابق با قوانین انجام دهند.
سعادت‌فر خاطرنشان کرد: آتش به اختیار یک تفکر، اندیشه و حرکت رو به جلو است تا تکالیف شرعی در جامعه به خوبی انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار