همزمان با روز دختر
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول مرکز فرهنگی هنری باباحیدر از برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی ویژه نوجوانان دختر در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 25 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- زهرا اسلامی از برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی با حضور خانواده‌ها، نوجوانان دختر و مشاوران مجرب در زمینه خانواده خبر داد و اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زندگی، کسب مهارت برقراری ارتباط سالم با دیگران و حل مشکلات بدون صدمه زدن به خود یا دیگران، آموزش‌هایی هستند که در دوران نوجوانی باید فراگرفت.

وی ادامه داد: مهارت‌های زندگی توانایی‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند با موقعیت‌های زندگی به‌خصوص موقعیت‌های پر خطر به طور صحیح برخورد کنیم.

مسئول مرکز فرهنگی هنری باباحیدر افزود: در این کارگاه مبحث "تاثیر خانواده بر دوست یابی نوجوانان" با طرح و بازگویی سوالاتی توسط والدین پی‌ریزی شد و در قالب بحث و گفت‌وگو، پاسخگویی و گره‌گشایی از مسائل مطرح شده توسط مشاور متخصص، پایان یافت.

اسلامی اضافه کرد: این کارگاه به صورت دوره‌ای در زمینه‌های توانایی حل مسئله، توانایی تصمیم‌گیری، توانایی تفکر خلاق، توانایی تفکر انتقادی، توانایی ارتباطی، توانایی روابط بین فردی، توانایی خودآگاهی، توانایی همدلی، توانایی مقابله با هیجان و توانایی مقابله با فشارهای روانی ( استرس) قرار است تا پایان شهریور ماه در این مرکز برگزار شود.

وی گفت: این کارگاه با همکاری موسسه آتیه سبز بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور مشاوران متخصص در این زمینه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار