مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راه و شهر‌سازی چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف 170 هزار متر مربع از اراضی منطقه گردشگری موسوم به سیاسرد در شهرستان بروجن خبرداد.
کد خبر: ۴۶۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 23 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم قاسمی اظهار کرد: در راستای استیفای حقوق بیت‌المال در زمینه املاک ملی، اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به صورت مستمر درحال رصد و پایش اراضی ملی تحت مالکیت دولت است.

وی افزود: در همین راستا با اقدام سریع و مجدانه پرسنل راه و شهرسازی بروجن و پس از اخذ حکم از دادستان شهرستان، 17 هکتار از اراضی ملی این شهرستان واقع در منطقه تفریحی و گردشگری موسوم به سیاسرد با ارزشی بالغ بر 8 میلیارد ریال رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: این اداره کل به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه حفاظت، حراست و نظارت، نقشه‌برداری، تجمیع، تفکیک و افراز املاک ملی را به عهده دارد و با متصرفان غیر قانونی املاک ملی برخورد قاطع خواهد کرد.

قاسمی همکاری مردم را در این زمینه ضروری و مؤثر دانست و ادامه داد: اقشار مختلف مردم استان می‌توانند هرگونه اقدام غیر مجاز مبنی بر تصرف اراضی دولتی را با شماره تلفن 33333222-038 به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار