امام جمعه بابل:
دیشب نشست حامیان انقلاب و رهبری در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل، در راستای تلاش گسترده برای وحدت نیروهای وفادار به انقلاب در راستای خدمتگذاری به فرهنگ انقلاب اسلامی و با حضور حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 11 June 2015
به گزارش تابناک، حجت الاسلام مجتبی روحانی در این نشست گفت: بابل با سابقه ای درخشان در توجه به ارزش های اسلامی و تعمیق باورهای دینی شناخته می شود و این مرهون تلاش های علمای بزرگ و مجاهد این دیار در گذشته است.

حجت الاسلام روحانی بابل را دارای ظرفیت بالقوه و بالفعل در زمینه اصولگرایی دانست و خاطرنشان کرد: این شهرستان از گذشته دارالمؤمنین و مهد حوزه های علمیه شناخته می شد و علمای برجسته ای را در شمال کشور تقدیم جامعه اسلامی کرد.

وی به اثرات معنوی وجود مراکز بزرگ اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان بابل همواره با صلابت و مقاوم همپای انقلاب در مسیر تبعیت از ولایت فقیه حرکت می کنند که 1740 شهید و هزاران جانباز سرافراز  سند گویای دلدادگی این مردم به انقلاب و ولایت است.

امام جمعه بابل بر لزوم همدلی و هم افزایی ظرفیت ها برای تعالی و پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: از شاخصه های مردم بابل دنبال کردن مسائل اصلی و مهم نظام با دید بصیرت است و حضور پرشور مردم در انتخابات و  راهپیمایی ها و مقابله باجریان فتنه بیانگر این واقعیت است.

وی با بیان این که داشتن دغدغه های انقلاب در مسیر پر فراز و نشیب آن از دیگر ویژگی های مردم بابل است، اظهار داشت: مردم بابل دل های خود را به ارزش ها و انقلاب گره زده اند و همواره تبعیت کامل خود را از ولایت فقیه به اثبات رسانده اند.

امام جمعه بابل به اهمیت وضعیت کشور در این برهه پرداخت و گفت: امروز در برهه مهم تاریخی انقلاب در مصاف با دشمنان انقلاب و اسلام مواجه هستیم و باید هوشیارانه تحت فرامین مقام عظمای ولایت این مسیر را طی کنیم.

امام جمعه بابل، برگزاری نشست هایی از این دست را موجب همگرایی دانست و خاطرنشان کرد: استمرار برنامه های نشست های نیروهای ارزشی می تواند در تقویت روحیه همگرایی، وحدت، ایجاد فضایی پرنشاط و دلگرم کننده به آینده موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار