سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی:
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی، از افتتاح نمایشگاه نقاشی نقش و رنگ در این شهر خبر داد و گفت: ۱۰هنرمند بومی در این نمایشگاه به مدت یک هفته آثار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۶۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 15 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، رضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اینکه نمایشگاه نقش و رنگ با حضور ۲۰ اثر از ١٠هنرمند میامی به میزبانی نگارخانه دیبا این شهر افتتاح شد، تاکید کرد: این نخستین نمایشگاه نقاشی گروهی است که توسط هنرجویان انجمن هنرهای تجسمی میامی آماده و تا سی و یکم تیرماه۹۶ به روی علاقمندان گشوده خواهد بود.

میامی نمایشگاه نقاشی - کراپ‌شده

وی افزود: آثار این نمایشگاه با تکنیک پاستل، رنگ روغن و سیاه قلم با موضوعات طبیعت است و هدف از برگزاری آن، تشویق، حمایت و معرفی آثار هنری هنرمندان به جامعه هنری محسوب می شود.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی گفت: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی که از ابتدای فعالیت این انجمن در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی فعالیت داشته اند، در معرض دید قرار گرفته است.

مهدیان تصریح کرد: یکی از بخش های این نمایشگاه رونمایی از پرتره مقام معظم رهبری بود که با تکنیک پاستل گچی توسط نرگش نهاوندی تهیه شده است.

این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت هشت صبح الی١٥ باز است.

برچسب ها: نمایشگاه نقاشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار