تابناک چهارمحال وبختیاری- نجاری مدیرعامل شرکت ساپکو و وثوق معاونت خرید گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مدیران و مهندسین شرکت ساپکو از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری دیدن کردند.
کد خبر: ۴۵۸۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 12 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- در ابتدای این بازدید مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به میهمانان به نقش حیاتی شرکت ورق خودرو در جهت خودکفایی در صنعت خودرو سازی کشور و ظرفیت ها و توانایی های شرکت ورق خودرو اشاره نمود و گفت:از جمله اهداف این واحد صنعتی جهت گیری و هم سویی هرچه بیشتر با خودروسازان و به کارگیری تمام توان خودبرای تولید محصولات کیفی خودرویی است.

اصغر اسماعیلی افزود این شرکت آمادگی دارد باتعامل هرچه بیشتر با گروه صنعتی ایران خودرو وسایر خودروسازان کشور وتوسعه همکاری های فی مابین کلیه نیازهای صنعت خودروسازی کشور را تأمین نماید و نقش و سهم عمده ای در پیشبرد صنعت فولاد و خودروسازی کشور داشته باشد و به عنوان یک شرکت پیشتاز و پویا در عرصه داخلی و بین المللی مطرح باشد.

در ادامه دکتر نجاری مدیرعامل شرکت ساپکو ضمن ابراز خرسندی از آمادگی صد در صد شرکت ورق خودرو برای افزایش تولیدات خودرویی خود و نزدیکی نقطه نظرات دوطرف اظهار امیدواری کرد: باتلاش هرچه بیشتر بتوانیم در یک دوره زمانی کوتاه با همکاری شرکت ورق خودرو تمام قطعات بدنه خودروهای تولیدی در گروه ایران خودرو را داخلی سازی کنیم.

درپایان این دیدار میهمانان ازخط تولید شرکت ورق خودرو بازدید نمودند و ضمن بازدید از واحدهای مختلف، از نزدیک با نحوه تولید وتکنولوژی مورد استفاده دراین شرکت آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار