سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی:
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی، از فعالیت ۱۵محفل قرآنی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: ۵۰۰ نفر از علاقمندان به کلام وحی در این محافل ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۴۳۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 12 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، رضا مهدیان صبح دوشنبه در بازدید از محافل قرآنی بانوان میامی با حضور در کانون فرهنگی هنری ائمه اطهار (ع) این شهر با اشاره به ساماندهی ۱۵محفل قرآنی در کانون های فرهنگی وابسته به ارشاد اسلامی، بیان کرد: یکی از اهداف ساماندهی این قبیل اقدامات و فعالیت های قرآنی ترویج مفاهیم کلام الله مجید در جامعه است.

وی افزود: قرآن کتاب هدایت و رستگاری و بهترین الگو و بهترین راه و روش برای انتخاب سبک زندگی اسلامی است لذا زمانی که واگذاری امور ترویجی آن نیز به مردم واگذار می شود، ناخود آگاه می تواند در راستای الگو سازی سبک زندگی بین اقشار مختلف مردم اثرگذار باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی در ادامه ضمن بیان اینکه قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می کند، گفت: رهایی از تاریکی و جهل یکی از مهمترین ویژگی های این کتاب نجات بخش است لذا با هدف ترویج کلام الله مجید، محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان از سوی ارشاد اسلامی میامی ساماندهی و برنامه های خود را دنبال می کنند.

مهدیان بیان کرد: تمام کانون های فرهنگی ساماندهی شده در ارشاد اسلامی میامی طی ماه رمضان آئین جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم را برگزار می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار