تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان شهرکرد گفت: آرایشگا‌ها باید نرخ‌نامه مصوب اتحادیه را در معرض دید مشتری قرار دهند.
کد خبر: ۴۲۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 25 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- ثریا فتحی‌کوهی دهکردی اظهار کرد: سالن‌های آرایشی و زیبایی به نسبت موقعیت جغرافیایی و اندازه سالن، برای خدمات مشابه، مبالغ متفاوت با اختلاف گزاف دریافت می‌کنند و از طرف دیگر نرخ‌های مصوب برای انجام خدمات که باید روی دیوار سالن‌ها نصب شود و مقابل دید مشتری قرار گیرد، نصب نمی‌شود.

وی افزود: نرخ خدمات مربوط به رنگ مو، مش با توجه به تفاوت قیمت مواد مصرفی و حجم و نوع درخواست مشتری با توافق دو طرف تعیین خواهد شد.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه سالن های آرایشی موظف به نصب نرخ مصوب اتحادیه بر روی دیوار هستند، تصریح کرد: بانوان باید از مراجعه به سالن‌های غیرقانونی اجتناب کنند.

فتحی کوهی دهکردی از فعالیت 700 آرایشگاه زنانه در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: تمام این واحدهای صنفی دارای مجوز هستند.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: خدمات سولاریوم (برنزه کردن پوست) و پیرسینگ (نگاشتن نگین و سنگ‌های تزئینی) در آرایشگاه‌ها مجاز نیست اما تاتو صرفاً روی صورت مجاز است که البته این آرایشگاه‌ها باید دارای مجوز مربوطه برای این کار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار