تابناک چهارمحال وبختیاری- نمایشگاه نقاشی خط ولی‌الله حیدری سورشجانی از اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان شهرکرد با حضور مسؤولان شهرستانی در محل کتابخانه فردوسی شهر سورشجان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۲۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 24 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرانک کبیری اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی خط ولی‌الله حیدری سورشجانی از اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان شهرکرد با حضور مسؤولان شهرستانی، رئیس انجمن خوشنویسان، اعضای انجمن خوشنویسان شهرکرد و بیش از100 نفر از علاقه‌مندان به هنر چشم‌نواز خوشنویسی در محل کتابخانه فردوسی شهر سورشجان افتتاح شد.

 وی با اشاره به اینکه این هنرمند، از کارمندان بازنشسته شبکه اول صدا وسیما بوده است، افزود: ولی‌الله حیدری سورشجانی از هنرمندانی است که علاوه بر هنر خطاطی و نقاشی در عرصه‌های دیگری هم‌چون نمایش،گریم، طراحی صحنه و ساخت عروسک نیز فعالیت‌های چشم‌گیری داشته است.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: با توجه  به ظرفیت بالای فرهنگی و هنری موجود در جای جای شهرستان هنرپرور شهرکرد رویکرد ما توجه به همه شهرها و روستاهای شهرستان شهرکرد است.

کبیری در پایان بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم از دایره تمرکزگرایی خارج شده و از همه فعالیت‌های فرهنگی وهنری در سطح شهرستان شهرکرد به نحو شایسته حمایت کنیم تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر توانمندی‌های فرهنگی و هنری شهرستان شهرکرد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار