تابناک چهارمحال وبختیاری- وضعیت مطلوب کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری تعداد رابطین خواهر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را حدود 12 هزار نفر عنوان کرد.
کد خبر: ۴۲۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 24 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشوربا اشاره به اینکه علی‌رغم امکانات محدود در چهارمحال و بختیاری وضعیت کانون‌ها مطلوب است،گفت: خوشبختانه  تاکنون رابطین خواهر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری و هم‌افزایی مطلوبتوانسته‌اند با حرکت به سمت چشم‌انداز و در نظر گرفتن اهداف، موفق عمل کنند و وضعیت مطلوبی را داشته باشند.

زهرا بیگدلی در همایش مدیران و رابطین خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ضمن تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر، با اشاره به تفاوت جنگ نظامی و فرهنگی، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه جنگ نظامی با صدای گلوله همراه است در جنگ فرهنگی تنها حرکت‌های دشمن مشاهده می‌شود.

بیگدلی ادامه داد: در حال حاضر در کشور شاهد جنگ فرهنگی و جنگ نرم هستیم که باید خود را برای مقابله با دشمن مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم امکانات محدود در چهارمحال و بختیاری وضعیت کانون‌های مساجد مطلوب است، گفت: خوشبختانه  تاکنون رابطین خواهر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری و هم‌افزایی مطلوب توانسته‌اند با حرکت به سمت چشم‌انداز و در نظر گرفتن اهداف، موفق عمل کنند و وضعیت مطلوبی را داشته باشند.

وی با اشاره به تداوم یافتن هدف‌ها و برنامه‌ریزی به منظور بهتر شدن وضعیت کانون‌ها، تصریح کرد: امیدواریم با حرکت به سمت چشم انداز و در نظر گرفتن اهداف مورد نظر، در سال‌های آتی شاهد رشد بسیار خوبی در میان رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری باشیم.

بیگدلی با اشاره به اینکه شناسایی آسیب‌های منطقه در رفع مشکلات موثر است، گفت: در صورتی که آسیب‌های منطقه به منظور رفع مشکلات شناسایی شوند موجب ایجاد فعالیت‌های بهتر و حرکت به سوی مسیر مورد نظر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط رابطین خواهر و در کنار هم بودن می‌تواند موجب بهره‌مندی از ظرفیت‌های مغفول استان شود.

بیگدلی تعداد رابطین خواهر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را حدود 12 هزار نفر عنوان کرد.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: امسال جشنواره سراسری انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، روستاها و عشایر دوستدار کتاب برای چهارمین سال متوالی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود.

کبیری افزود: خوشبختانه در جشنواره سال گذشته شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد و یونسکو  شهرکرد را به عنوان شهر خلاق کتاب معرفی کرد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، تصریح کرد: در سال گذشته 80 باشگاه کتاب در زمینه کودک و نوجوان در استان راه‌اندازی شد که امید است با همکاری کانون‌ها و با توجه به توانمندی بالای آن‌ها، تعداد باشگاه‌ها افزایش یابد که این طرح گامی موثر در افزایش ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار