نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو فراکسیون امید و نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم با تشکیل یک کابینه قوی و جوان به رای اعتماد مردم پاسخ دهد.
کد خبر: ۴۲۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 22 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری درباره خواسته مردم از رئیس جمهوری افزود: دولت دوازدهم ثبات اقتصادی که در دولت یازدهم حاصل شد را حفظ کند و رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی را در دستور کار داشته باشد.
وی گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصادی مقاومتی، اشتغال و تولید نامیده شده است، دولت دوازدهم باید با یک پشتوانه قوی نسبت به تحقق اشتغال در همه سطوح اقدام کند.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری منتخب نقش مهمی در حفظ اقتدار دیپلماسی ایران در سطح بین المللی دارد و امید است این اقتدار حفظ شود.
کاظمی یادآور شد: رئیس جمهوری منتخب با یک برنامه مدون به توسعه روستا و مناطق کم برخوردار در دولت دوازدهم توجه جدی داشته باشد.
وی گفت: در شوراهای اسلامی نیز انتظار است منتخبان با برنامه ریزی صحیح برای شهرها و روستاها قدم بردارند و به آرای مردم پاسخ دهند و برنامه های کاربردی را محقق کنند.
کاظمی به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29اردیبهشت ماه یکبار دیگر وفاداری ملت ایران را به کشور و جمهوری اسلامی ثابت کرد.
به گفته وی، با توجه به مسائل بین المللی و دید جهانیان به انتخابات ایران، اقتدار عمومی با مشارکت حداکثری ملت ایران در معرض دید همگان قرار گرفت.
وی گفت: در چهارمحال و بختیاری نیز مشارکت 77.8 درصدی مردم در انتخابات یک بار دیگر ثابت کرد که مردم در همه امور انقلاب اثرگذار هستند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در زمان تبلیغات و در طول برگزاری انتخابات هیچ مشکلی در این دوره از انتخابات بوجود نیامد و این پیروزی و اقتدار نظام و مردم بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی 57 درصد کل آراء دوازدهمین انتخابات رئیس جمهوری را کسب و بعنوان رییس جمهوری دوازدهم انتخاب شد.
میزان مشارکت مردم استان چهارمحال و بختیاری در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراها 77.8 درصد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار