تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت : ثمره‌ انتخاب با بینش و آگاهی دقیق و عمیق، وجود افراد توانمند در مدیریت کشور است .
کد خبر: ۴۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 17 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان اظهار کرد : انتخابات در کشور تبلور اقتدار و قدرت ملی است.

وی افزود: در کشورهای دموکراسی معیار سنجش قدرت برگزاری انتخابات و حضور مردم در این صحنه است.

نوریان با اشاره به اینکه ایران کشوری دارای امنیت بالا و حفظ ثبات است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی نشان از وجود دموکراسی در کشور است.

وی بیان کرد: وظیفه ملی هر فردی مشارکت در انتخابات است و این حضور هر چه با قدرت، پرشور و باصابت برگزار شود صلح و آرامش را همانند گذشته برای کشور به ارمغان می‌آورد.

نوریان تاکید کرد: براساس فرهنگ و ارزش‌ها‌ی دینی و ملی نظام نیز حضور در انتخابات پیش‌رو پایه‌های قدرت و امنیت را مستحکم‌تر خواهد کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در قدرت‌هایی که متکی بر تصمیمات مردم باشد، کارگزاران اصلی اعم از رئیس جمهور و نمایندگان توسط مردم انتخاب می‌شوند.

نوریان با اشاره به اینکه ثمره‌ انتخاب با بینش و آگاهی دقیق و عمیق، وجود افراد توانمند در مدیریت کشور است، تصریح کرد: حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دشمنان کشور را ناامید خواهد کرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس انتخابات را مانور قدرتی برای دنیا دانست تا دیگران بفهمند نظام اسلامی کماکان متکی بر مردم و تحت حمایت آنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار