روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به انتقادات برخی از رسانه ها از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران پاسخ داد.
کد خبر: ۳۷۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳ 15 February 2017
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به انتقادات برخی از رسانه ها از نمایشگاه سراسری کتاب مازندران پاسخ داد.

با سلام و احترام
 
در پاسخ به مطلب منتشر شده تحت عنوان ( نقدی بر نمایشگاه کتاب مازندران ) در مورخ (٢٤ بهمن ٩٥ ) که ناظر بر عرضه کتب مسئله دار در برخی از غرفه های نمایشگاه در آن رسانه ، این جوابیه برابر قانون مطبوعات و رسانه ها جهت درج در آن خبرگزاری و پایگاه خبری، ارسال و خواهشمند است وفق مقررات جاری نسبت به درج و انتشار آن اقدام لازم معمول گردد .
 
بدینوسیله به اطلاع می رساند :
 
١- معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور سهولت دسترسی اصحاب فرهنگ و هنر به آخرین آثار منتشر شده و جهت مساعدت در خرید این آثار اقدام به برگزاری نمایشگاه های سراسری کتاب در استان های کشور بر اساس تقویم زمانبندی شده می نماید که این امر با استقبال علاقمندان در سنوات گذشته و سال جاری مواجه شده است.
 
٢- کلیه آثار موجود در (نمایشگاه سراسری کتاب) که عمدتا در کتابفروشی ها و دیگر نمایشگاه های سراسری در استان های کشور در معرض بازدید علاقمندان قرار می گیرد، دارای مجوز چاپ بوده و فرایند دقیق اخذ مجوز را از طریق مجاری قانونی و ذیصلاح طی نموده اند .
 
٣- در طول برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب، گزارشی مبنی بر وجود کتب مسئله دار در هیچ غرفه ای از طرف هیچ نهاد یا فرد صاحب صلاحیتی به مسئولین برگزاری نمایشگاه ارائه نشده است. طبیعی است در صورت اخذ چنین گزارشاتی این اداره کل خود را موظف به پیگیری امر دانسته و برخورد با متخلفین طبق قانون اجتناب ناپذیر بوده است .
 
٤- از آن مطبوعه محترم به عنوان همکار فرهنگی انتظار می رفت درصورت وجود چنین مشکلی قبل از رسانه ای کردن موضوع، مسئولین این اداره کل را مطلع نموده تا نسبت به رفع آن اقدام لازم معمول گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار