مديركل امور اقتصادي و دارايي فارس با بيان اين كه فرآيند سرمايه گذاري در فارس بسيار طولاني است، گفت: در فارس 43 مورد مخل سرمايه گذاري شناسايي و به وزارت اقتصاد و دارايي ارسال شده است.
کد خبر: ۳۷۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 09 February 2017
دائي؛نماینده وزیر اقتصاد در فارس به حجم سرمايه گذاري خارجي مصوب در استان اشاره كرد و افزود: 6 طرح سرمايه گذاري خارجي از ابتداي امسال به حجم 35 ميليون دلار به تصويب رسيد.
وي يادآور شد: چندي پيش اولين طرح سرمايه گذاري خارجي در فارس به ارزش 3/7 ميليون يورو و با اشتغالزايي 100 نفري افتتاح گرديد.
 
عمان و فرانسه كشورهاي معين براي اعزام سرمايه گذار به فارس شدند
دائي اظهار داشت: از ابتدايي كه مركز خدمات سرمايه گذاري در فارس شكل گرفت تا كنون بالغ بر يك ميليارد و 160 ميليون دلار طرح سرمايه گذاري به تصويب رسيده است.
مدير كل امور اقتصادي و دارايي فارس اضافه كرد: 4 طرح سرمايه گذاري خارجي ديگر در زمينه انرژي بادي و خورشيدي به حجم 285 ميليون دلار در دستور كار قرار دارد كه تا پايان سال قطعي خواهد شد.
 
,d از كشورهاي عمان و فرانسه به عنوان كشورهاي معين سرمايه فرست به فارس نام برد و گفت: اين دو كشور با توجه به پتانسيلهاي فارس در زمينه انرژيهاي نو به عنوان كشورهاي معين براي اعزام سرمايه گذار به اين استان انتخاب شده اند.
 
اين مسئول با اشاره به تلاشهاي اداره كل اقتصاد و دارايي براي افزايش حجم سرمايهگذاري بخش خصوصي در استان گفت: علاوه بر اقدامات صورت گرفته، 143 پروژه عمراني نيمه تمام در فارس شناسايي شده كه 63 پروژه به بخش خصوصي براي انجام واگذار گرديده و 80 پروژه ديگر آماده واگذاري است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار