اما چطور یک مسئول حقوقی هفته گذشته به نتیجه رسید که استانداری مجوز غیر قانونی صادر کرده است اما پس از گذشت چند روز دوباره برایش ثابت شد که استانداری این مجوز را صادر نکرده است!؟
کد خبر: ۳۶۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 24 January 2017
هفته گذشته بود که در جلسه پیشگیری از وقوع جرم اعلام شد که مجوز قبرستان جنگل های شمال یاسوج از طرف کمیسیون مستندسازی اموال غیرمنقول استانداری صادر گردیده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شفیع راد نماینده حقوقی منابع طبیعی استان در پاسخ به ایراد رییس شورای شهر درباره قبرستان غیرقانونی بالاتر از معصوم آباد گفت: مجوز این قبرستان از طرف کمیسیون مستندسازی اموال غیرمنقول استانداری صادر شد و منابع طبیعی در این مورد مقصر نیست.

وی گفت: سه بار منابع طبیعی با دستور قضایی از احداث جاده آن جلوگیری کرد ولی مردم دوباره اقدام کردند.اما امروز خبرگزاری مهر خبری به نقل از شفیع راد منتشر کرد مبنی بر اینکه استانداری مجوز صادر نکرده است !
نماینده حقوقی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبرستانی که در جنگلهای شمال یاسوج ایجاد شده است، مجوز ندارد و غیر قانونی است.
شفیع راد افزود: اداره کل منابع طبیعی استان با دستور مقام قضایی جاده مشرف به اراضی قبرستان جنگلی شمال یاسوج را مسدود کرد.

وی گفت: طبق بررسیهای انجام شده، استانداری هیچگونه مجوزی برای قبرستان جنگل‌های شمال یاسوج صادر نکرده است.

وی افزود: فامیل و بستگان متوفی برخلاف قانون اقدام به بازگشایی جاده کرده اند.
اینکه اعلام شده است استانداری مجوز غیرقانونی صادر نکرده است جای خوشحالی است اما چطور یک مسئول حقوقی هفته گذشته به نتیجه رسید که استانداری مجوز غیر قانونی صادر کرده است اما پس از گذشت چند روز دوباره برایش ثابت شد که استانداری این مجوز را صادر نکرده است!؟
به نظر می رسد بهتر بود قبل از اینکه تحقیق کاملی شود ، چنین موضوع مهمی در جلسه ای مهم اعلام نمی شد تا رسانه ها هم استانداری را به راحتی به صدور مجوز غیرقانونی تیتر نمی زدند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار