بخشدار مرکزی ایوان گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون5میلیارد ریال به دهیاری های بخش مرکزی شهرستان ایوان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۶۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 24 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛پریدخت نجفی اظهار کرد: این مبلغ در قالب طرح های زیرسازی، بیس ریزی، آسفالت ریزی وجدول گذاری معابر این بخش هزینه شده اند.
 
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به عمران روستاها شده است، افزود: اصلاح شبکه برق و اجرای روشنایی معابر در پنج روستا با اعتبار هفت میلیارد و 920 میلیون ریال و اجرای طرح هادی در سطح 6 روستا با اعتبار چهار میلیارد و 600 میلیون ریال در بخش مرکزی این شهرستان صورت گرفته است.
 
نجفی گفت: همزمان با دهه فجر کانال سنگی روستای نهر غلام ویس بخش مرکزی با پیشرفت 100 درصد و اعتبار 600 میلیون ریال به بهره برداری و روشنایی معابر در روستای خرابانان علیا افتتاح می شود.
 
وی ادامه داد: بخش مرکزی دارای 22 دهیاری است که از این تعداد 15 مرکز آن فعال و مجوز هفت دهیاری دیگر نیز صادر شده است و 26روستا نیز از شورا بهره مند است.
 
وی با تاکید به برگزاری هر چه باشکوه تر ایام دهه فجر گفت: برنامه ها باید مردمی باشد و دهیاران با حضور در بین مردم و تبیین عملکرد سالانه خود و تشریح خدمات انجام گرفته ، اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.
 
نجفی اعلام کرد: زنگ انقلاب در روستای کل کل با همکاری کمیته روستایی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و دیدار از خانواده معظم شهدا از برنامه های فرهنگی این بخش است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار