مدیرکل زندان های فارس از برگزاری جشن عیدانه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 24 January 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان های فارس با بیان اینکه بدهی این گروه از زندانیان در فارس رقمی بالغ بر 2هزار میلیارد ریال است، گفت: ‌منابع مالی ستاد دیه از محل جذب کمک های خیرین جمع آوری می شود و بخش کوچکی از آن را دولت تأمین می کند و تعداد زیادی از زندانیان با مبالغ پایین بدهی در زندان مانده اند و چشم به کمک خیرین دارند.

حیات الغیب افزود: برای آزادسازی افراد نیازمند لازم است جشن گلریزان عیدانه برگزار شود تا افراد مستحق کمک در ایام عید آزاد شوند.

وی ادامه داد: ‌به لحاظ وسعت استان، بیشترین زندان در کشور در فارس وجود دارد و از نظر جمعیت کیفری سومین استان است.

حیات الغیب خاطر نشان کرد: متأسفانه بیشتر آمار زندانیان مربوط به مواد مخدر و سرقت است و حدود یک هزار و 35 نفر از زندانیان به دلیل بدهی مالی در زندان ها تحمل کیفر می کنند.

مدیرکل زندان های فارس تصریح کرد: در 2 سال گذشته بیش از 30 هزار مترمربع فضای فیزیکی به زندان های استان افزوده شده و بیش از 100 هزار مترمربع فضا بهسازی، بازسازی و مرمت شده که همه این اقدامات برای اجرای مطلوب برنامه های اصلاحی و تربیتی است.

علی اصغر تراب پور مدیرنمایندگی ستاد دیه فارس نیز گفت: 35 نفر از زندانیان با بدهی کمتر از 100 میلیون ریال شناسایی شده اند و با همت خیرین زمینه آزادی این افراد در آینده نزدیک فراهم می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار