فرماندار بدره گفت: 250 برنامه مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی و افتتاح چند طرح عمرانی در ایام گرامیداشت دهه فجر امسال در این شهرستان اجراوبرگزارمی شود.
کد خبر: ۳۶۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مرادحاصلی روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: 30 برنامه مهم و سراسری و 230 برنامه بومی و محلی در این ایام توسط کمیته های ستاد دهه فجر ساماندهی و اجرا می شود.
 
وی افزود: این برنامه ها در زمینه های مذهبی، سیاسی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی با حضور و مشارکت آحاد مردم در سطوح مختلف برگزار خواهد شد.
 
مرادحاصلی در مورد مهمترین برنامه های این ستاد در دهه فجر تاکید کرد: کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی، افتتاح ساختمان اداره امور مالیاتی، کلنگ زنی 2 واحد آموزشی در روستای دولگلاب و شهر چشمه شیرین، افتتاح ساختمان اداره ورزش و جوانان، برپایی جنگ های شادی روستایی، بازی های بومی و محلی، یادواره شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله مهمترین این برنامه ها است.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی کمیته های مختلف ستاد دهه فجر این شهرستان یادآور شد: با توجه به ویژگی های شهرستان، برنامه ریزی دقیق برای پوشش کامل برنامه ها در شهر و روستاهای تابعه و زمینه سازی برای حضور و مشارکت همه مردم انجام شده است.
 
فرماندار بدره اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسب برای بیان خدمات انقلاب اسلامی به مردم است و باید از این فرصت استفاده کرده و خدمات انجام شده را به اطلاع مردم رساند.
 
مرادحاصلی گفت: با توجه به زمان سپری شده از انقلاب اسلامی و فاصله نسل کنونی با این رویداد مهم نیاز است تا اهداف و آرمان های انقلاب به خوبی برای جوانان و نوجوانان بازگو و تشریح شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار