ماهانه صورت می گیرد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به اینکه قشر زیادی از مردم نسبت به شماره 124 آگاهی ندارند اما به طور میانگین در هر ماه به 700 پرونده شکایت مردم رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر کبیری در نخستین جلسه کارگروه حقوق شهروندی که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مردم از دستگاه‌های دولتی انتظاراتی دارند اما از وظایف آن دستگاه دولتی اطلاعاتی در اختیار ندارند.

وی با پیشنهاد دادن اینکه هر دستگاهی باید شرح وظایف خود را ارائه کند افزود: با ارائه شرح وظایف یک ارگان مردم بیشتر با اختیارات و فعالیت ارگان مربوطه آشنا می‌شوند و کار ارباب رجوع به سهولت انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: از سال 1374 این سازمان به فعالیت‌های خود نظارت بر واحدهای اقتصادی را هم اضافه کرده و مردم برای رسیدگی به تخلفات واحدهای اقتصادی و گزارش این تخلفات به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین می‌توانند با شماره تلفن 124 تماس حاصل نمایند.

کبیری اضافه کرد: انتظار داریم رسانه‌ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین را در این زمینه یاری کنند تا به شکایات مردم به سهولت رسیدگی شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه قشر زیادی از مردم نسبت به شماره 124 آگاهی ندارند اما به طور میانگین در هر ماه به 700 پرونده شکایت مردم رسیدگی می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار