تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري از دستگيري سارق حرفه‌اي محتويات داخل خودرو با 25 فقره سرقت در شهركرد خبر داد
کد خبر: ۳۶۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 21 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي دريافت گزارش چندين فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان شهركرد موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران كلانتري 11 سعدي شهركرد با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي هماهنگ، اين سارق را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند و در يك عمليات غافلگيرانه سارق را حين انجام سرقت در يكي از محلات شهركرد دستگير كردند.

سردار غلامزاده تصريح كرد: پس از اعتراف اين سارق به 25 فقره سرقت، با اخذ مجوز قضایي در بازرسي از مخفيگاه وي مقادير زيادي اقلام سرقتي شامل پخش خودرو، فلش مموري، مدارك شناسايي خودرو و غيره كشف شد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضایي از عموم شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارهاي پليس از قرار دادن اشياء و اموال قيمتي و مدارك شناسايي در داخل خودرو خودداري كنند و در صورت مشاهده موارد مشكوك در زمينه سرقت مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار