امام جمعه شهرکرد تاکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۳۶۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 18 January 2017
به گزارش تابناک-  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در نشست با سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور عملکرد مطلوب و قابل قبولی دارد.
وی افزود: البته تلاش ها و اقدامات مورد نیاز این حوزه باید با عزم جدی تری انجام شود.
نکونام خوداتکایی را از مهمترین راه های دستیابی به اهداف پیش بینی شده در اقتصاد مقاومتی اعلام و تصریح کرد: استکبار جهانی به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید فراوانی دارند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: مشارکت مردم در صحنه های مختلف می تواند در تسریع تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مؤثر باشد.
وی افزود: شفاف سازی اطلاع رسانی صحیح به مردم در حوزه های مختلف و به ویژه اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی این استان تلاش های فراوانی را برای احیای واحدهای تولیدی نیمه تمام انجام داده است.
قاسم سلیمانی دشتکی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولیدی و بهره برداری از واحدهای نیمه تمام دارای افزون بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی جزو مهمترین اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات بانکی اقتصاد مقاومتی کشور را سه هزار و 600 میلیاد ریال دانست و یادآور شد: از این مبلغ تاکنون سه هزار و 130 میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این نشست گزارشی از وضعیت اقتصاد مقاومتی را ارائه کرد.
سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در چهارمحال و بختیاری از سه طرح اقتصاد مقاومتی استان در قطب صنعتی شهرکرد دیدن کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار