تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان شهرکرد گفت: مداخلات درمانی و فروش در مکان واحدهای صنفی ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 14 January 2017

به گزارش تابناک- ثریا فتحی‌کوهی دهکردی گفت: آرایشگاه‌های زنانه  تنها مطابق مواردی كه در جواز آن‌ها قید شده و سازمان فنی حرفه‌ای به آن‌ها مدارك می‌دهد، می‌توانند فعالیت كنند و مداخلات درمانی  و فروش محصولات ارایشی در مکان واحدهای صنفی ممنوع است.

 

وی در خصوص تعرفه آرایشگاه‌ها، تصریح کرد: تعرفه آرایشگاه‌ها توسط اتحادیه تعیین می‌شود و بسته به مكان و درجه آرایشگاه و خدماتی كه ارائه می‌شود، متفاوت است.

 

فتحی کوهی دهکردی از فعالیت 700 آرایشگاه زنانه در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: تمام این واحدهای صنفی دارای مجوز هستند.

 

وی افزود: درحال حاضرآرایشگاه‌ها هفت نوع خدمات عمده به مشتریان ارائه می‌دهند که شنیون، کوتاهی مو، پیرایش صورت، مکاپ بخشی از آن‌ها است.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه  شهرستان شهرکرد با اشاره به آموزش آرایشگری غیرمجاز در برخی از آرایشگاه‌ها، تصریح کرد: افرادی که از این اتحادیه پروانه کسب دریافت می‌کنند طبق قانون باید تنها در امور خدمات آرایشی فعالیت کنند و به هیچ عنوان اجازه آموزش آرایشگری را ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاتوی ابرو و  میکروپیگمنتیشن باید در محیط‌های ایزوله توسط افراد دارای جواز کسب و حداقل پنج سال سابقه  و پس از تأییدیه اتحادیه و مرکز بهداشت صورت پذیرد و هر آرایشگری مجاز به انجام تاتو به صورت خودسرانه نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار