سومین نشست منطقه ای آموزش، پژوهش و توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست کشور در هتل صفاییه یزد اغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۵۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 04 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست کشور در این نشست گفت: توجه به امر پژوهش و آموزش یکی از اولویتهای اصلی سازمان در رفع مشکلات و معضلاتی محیط زیستی است.
صدرالدین علیپور با بیان اینکه فعالیتها در این سازمان، تحقیقات محور است افزود: پس از شناسایی مشکلات زیست محیطی در زمینه های مختلف در رفع آنها از طریق پژوهش اقدام می شود.
وی اضافه کرد: همچنین مطالعات پژوهشی در این سازمان با توجه به ضرورتها و نیازهای ملی ، منطقه ای و بین المللی انجام می گردد.
مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: این نشست از مجموعه نشست های حوزه معاونت آموزش و پژوهش در مناطق 6 گانه کشور است که تاکنون در ایلام و همدان برگزار شده است.
علیپور اظهار کرد: همچنین در خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان
هم نشست های پژوهشی و آموزشی تا پایان سالجاری برپا می شود.
وی اضافه کرد: در این نشست گزارش نهایی طرح های پژوهشی انجام شده در ادارات کل استانی توسط مجریان مربوطه ارائه و مورد ارزیابی اعضای کمیسیون پژوهشی سازمان قرار می گیرد.
وی یاد اور شد: نشست سراسری 'دستاوردهای پژوهشی و آموزش حفاظت محیط زیست ' نیز اسفندماه در چهار محال بختیاری برگزار می شود.
60 نفر از مدیران کل، معاونین فنی و نظارت و پایش و روسای ادارات آموزش و پژوهش ادارات کل حفاظت محیط زیست استان های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد در نشست منطقه ای آموزش، پژوهش و توسعه پایدار حضور دارند.
هدف از این نشست دو روزه بررسی سیاست ها و برنامه های حوزه آموزش و پژوهش و مسائل و مشکلات ادارات کل منطقه اعلام شده است.
در نشست یاد شده در زمینه آموزش و فرهنگ سازی محیط زیست و دستاوردهای پژوهشی بحث و تبادل نظر می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار