پاسگاه نیروی انتظامی به لحاظ نقش مهم آن در تامین امنیت و پیگیری درخواست های مردم جزواولین اولویت های مورد درخواست بخش هندمینی از توابع شهرستان بدره است که با گذشت بیش از سه سال هنوز تحقق نیافته است .
کد خبر: ۳۴۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 20 December 2016

تابناک ایلام::پاسگاه نیروی انتظامی به لحاظ نقش مهم آن در تامین امنیت و پیگیری درخواست های مردم جزواولین اولویت های مورد درخواست بخش هندمینی از توابع شهرستان بدره است که با گذشت بیش از سه سال هنوز تحقق نیافته است .

بخش تازه تاسیس هندمینی به مرکزیت شهرچشمه شیرین درمهرماه سال 1393 وپس از ارتقای اداری شهرستان بدره درنقشه تقسیمات کشوری تاسیس و تایید شد تا راه توسعه وترقی رابپیمایدولی تاکنون هیچ نشانه ای ازپیشرفت و ارتقای سیاسی و اداری درآن دیده نشده است .

پاسگاه نیروی انتظامی به عنوان یکی از اولیه ترین نیاز ها و خواسته های مردمی در این بخش مطرح بوده و هست که تاکنون و با گذشتن بیش از سه سال هنوز جامه عمل نپوشیده است .

وضعیت جغرافیایی بخش هندمینی شامل مجاورت با شهرستان دره شهر ، وجود پل سیمره و مجاورت با استان لرستان ومهمتر از همه وجود سد و نیروگاه سیمره باعث می شود اهمیت احداث و استقرار پاسگاه انتظامی در چشمه شیرین دو چندان گردد.

به گفته مهردادکریمی بخشدار هندمینی ،دوسوم وسعت و همچنین جمعیت کل شهرستان بدره دراین بخش قرار داردو با وجود راه های فرعی و روستایی فراوان درآن امکان واکنش های مناسب در موقعیت های خاص کمتر می گردد.

وی همچنین وجود پروژه مهم سد ونیروگاه سیمره با 1300 میلیارد تومان هزینه در این بخش را هم واز لحاظ امنیتی و حفاظتی حائز اهمیت خواندکه لازم است در استقرار سریع تر پاسگاه انتظامی مد نظر قرار گیرد.

با توجه به اینکه از پاسگاه زرین دشت در شهرستان دره شهرتا مرکز شهرستان بدره هیچ گونه ایستگاه امنیتی ،انتظامی و امدادی وجود ندارد ،استقرارسریعترپاسگاه انتظامی و تجهیز آن می تواند گام مهمی در جهت استقرار امنیت در سطح بخش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار