فرمانده سپاه ایلام:
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اردوگاه های سپاه در مواقع اضطراری ظرفیت پذیرش 16 هزار زائر را دارد و در صورت نیاز با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج مناطق مختلف و ادارات استان ورزشگاه ها، مساجد، تکایا، حسینه ها و مدارس آماده در شاریط اضطراری پذیرش زائران هستند.
کد خبر: ۳۳۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار سیدصادق حسینی اظهار کرد: به همین منظور یک هزار و 600 دستگاه اتوبوس و مینی بوس با استقرار در پایانه مرزی مهران زائران از عراق برگشته را
 
به صورت رایگان به شهرهای نزدیک مهران در داخل یا خارج از استان ایلام منتقل می کنند.
وی افزود: 600 دستگاه اتوبوس نیز به طور مداوم زائران را با نرخ تعیین شده به استان های مختلف کشور منتقل می کنند.
 
سردار حسینی یادآور شد: 50 دستگاه تریلی کفه دار با ظرفیت جابجایی هر دستگاه 300 نفر در مسیر پایانه به پایانه برکت زائران را جابجا می کنند.
 
وی گفت: برای انتقال و جابجایی سریع زائران به نقاط مختلف کشور ستاد مرکزی اربعین هماهنگی های لازم را با ارتش انجام داده است و خودروهای این نهاد نظامی در روزهای آینده وارد مرز مهران می شوند.
 
وی اظهار کرد: اردوگاه های سپاه در مواقع اضطراری ظرفیت پذیرش 16 هزار زائر را دارد و در صورت نیاز با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج مناطق مختلف و ادارات استان ورزشگاه ها، مساجد، تکایا، حسینه ها و مدارس آماده در شاریط اضطراری پذیرش زائران هستند.
 
سردار حسینی در مورد تغذیه زائران هم افزود: سپاه با ایجاد 15 ایستگاه صلواتی درشهرستان مهران و 130 آشپزخانه خانگی با همکاری کمیته کمک های مردمی ستاد اربعین در طول شبانه روز با غذای گرم، صبحانه و میان وعده از زائران پذیرایی می کنند.
 
براساس اعلام مسئولان ستاد اربعین استان ایلام تا روز گذشته بیش از یک میلیون زائر از مرز بین المللی مهران وارد کشور عراق شدند و فرآیند بازگشت زائران نیز آغاز شده و تاکنون بیش از 200 هزار زائر وارد کشور شده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار