به منظور خدمات رسانی به زوار اربعین صورت می گیرد؛
روزانه بیش از 150 هزار آب بسته بندی بهداشتی بین زائرین در آن سوی مرز مهران توسط آبفا استان ایلام توزیع می گردد.
کد خبر: ۳۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 09 November 2016

به گزارش تابناک ایلام؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : دغدغه کارکنان و مدیریت آبفا ایلام، تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای زوار اربعین حسینی می باشد که از مرز مهران عازم کربلای معلی هستند.

مهندس داراب بیرانوندی افزود : به همین منظور با برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که در سال گذشته و سال جاری به‌خصوص در اجرای زیرساخت‌های آب صورت گرفته خوشبین هستیم که زوار کوچکترین مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت : شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در سال گذشته با همکاری شرکت های آب و فاضلاب سایر استان ها خدمت ارزنده ای به زائرین اربعین حسینی ارائه نمود .

مهندس بیرانوندی تاکید کرد : روزانه بیش از 150 هزار آب بسته بندی بهداشتی بین زائرین در آن سوی مرز مهران توسط آبفا استان ایلام توزیع می گردد.

وی تصریح کرد : علاوه بر آن تعداد 17 دستگاه تانکر آبرسان نیز در مرز مهران به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند .

مدیرعامل آبفای استان در پایان خاطرنشان ساخت : ستاد اربعین آبفای استان ایلام سال گذشته عملکرد مثبتی داشته و امسال نیز امید داریم با همکاری و مشارکت شرکت های معین شاهد عملکرد مثبت  آبفای استان ایلام باشیم..

وی با بیان اینکه باید هماهنگی خوبی میان بخش های مختلف دست اندرکار برگزاری این مراسم صورت گیرد گفت: با تشکیل ستاد اربعین حسینی و برنامه‌ریزی لازم آمادگی خوبی برای خدمات‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین وجود دارد.

لازم بذکر است شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در سال گذشته طبق برنامه ریزی های صورت پذیرفته در زمینه توزیع آب سالم و بهداشتی هم تا مرز و پایانه مرزی مهران  و هم در مسیر کربلا و نجف خدمات ارزنده ای ارائه نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار