همزمان با ایام ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی استان تهران، در برنامه‌ای با عنوان «پدر مهربانی» از پدران گرانقدر شهید در جنوب غرب تهران تجلیل شد.
کد خبر: ۳۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 03 May 2015
به گزارش فارس با همکاری فرهنگسرای بهاران و مدیریت فرهنگی مدیریت شهری جنوب غرب تهران جشن بزرگ پدر مهربانی و تجلیل از پدران گرانقدر شهدا و جانبازان ساکن جنوب غرب تهران انجام شد.

محمدجواد شوشتری، مشاور شهردار تهران با اشاره به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی آنان بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهدا می‌باشد.

مشاور شهردار تهران گفت: بزرگداشت و تکریم پدران شهدا در جامعه، یعنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری؛ امیدواریم مسئولان با بر تن داشتن لباس خدمت بتوانند خادمان خوبی برای مردم شهید‌پرور باشند.

مدیر شهری جنوب غرب تهران نیز ابراز داشت: ما در برنامه «پدر مهربانی» به نیابت 4000 شهید منطقه جشن تولد پدران شهدای منطقه را برگزار کردیم و از آنان به خاطر پروراندن گل­‌های معطر و زیبایشان که عطر خوش آنان هنوز در کوچه پس کوچه­‌های شهر، مشام شهروندان را معطر می­‌کند تجلیل می­‌کنیم.

بهروز محمد‌زاده افزود:در این برنامه بیش از 200 نفر از پدران گرانقدر شهدا که سال‌­های پیری و کهنسالی را می‌گذرانند حضور داشته و به بهانه مولود کعبه در جشن تولد دسته‌جمعی شرکت می­‌کنند. منطقه هفده تهران با 4000 شهید بیشترین تعداد شهید را بین مناطق تهران دارد و به نام دارالشهدا مزین است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار