معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از آماده بودن ۷۵ بسته سرمایه گذاری جهت واگذاری به متقاضیان داخلی و خارجی خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 22 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس: یدالله رحمانی، در نشست هماهنگی تهیه بسته های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران کشورهای ایتالیا، آلمان، اتریش وسوئیس، در شیراز بیان داشت: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای ۷۵ طرح سرمایه گذاری بیش از ۲۰۵ هزار میلیارد ریال است .

وی ادامه داد: این اقدام پس از بررسی همه جانبه از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و اقتصادی استان فارس با هدف استفاده حداکثری از شرایط پسابرجام و با رویکرد توسعه این استان صورت گرفته است.

رحمانی تصریح کرد: به زودی هیات هایی از کشورهای عمان، اتریش، ایتالیا و سوئیس برای بررسی و مشارکت در طرح های سرمایه گذاری استان فارس، عازم شیراز خواهند شد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس افزود: دستگاههای اجرایی و اقتصادی این استان باید دارای بانک اطلاعاتی به روز شده و در دسترس برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشند تا از موقعیت بین المللی ایجاد شده برای اجرایی کردن طرح ها نهایت بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) رقابت شدیدی در بین مسئولان استان های کشور برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ایجادشده و بی شک در این میدان رقابت، موفقیت نصیب استان هایی خواهد شد که دارای بهترین و کار آمدترین شیوه جذب سرمایه گذار هستند و از دیپلماسی خاص آن نیز برخوردار باشند.

رحمانی افزود: استان فارس با توجه به قابلیت های گسترده در بخش های مختلف اقتصادی و انسانی یکی از مقصد های اولیه متقاضیان سرمایه گذاری در کشور است از این رو تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی موظفند شرایط لازم را برای جذب آنها فراهم کنند.

وی ادامه داد: همچنین دستگاههای اجرایی فارس برای استفاده هر چه بیشتر از فرصت های پیش آمده باید بسته های سرمایه گذاری دیگری را نیز تهیه و ارایه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار