مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با دعوت از فرهنگ دوستان و دوستداران کتاب به نمایشگاه کتاب این استان، گفت: محصولات نمایشگاه سراسری کتاب مازندران با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 15 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، احد جاودانی در حاشیه نخستین روز نمایشگاه بین المللی و دوازدهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باید برای نهادینه‌کردن فرهنگ مطالعه بین افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، از دوران کودکی این فرهنگ‌سازی آغاز شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران گفت: بین‌المللی شدن این نمایشگاه، گامی در جهت برگزاری سیزدهمین  نمایشگاه کتاب مازندران است.کتاب‌های این نمایشگاه مورد استفاده برای تمامی سنین و در تمام زمینه‌ها بوده که کتاب‌های این نمایشگاه از نظرعلمی مفید و دارای  محتوای آموزشی هستند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با حضور 510 ناشر داخلی و 25 ناشر خارجی بوده که در 320 غرفه کتاب‌ها را به نمایش و فروش می‌گذارند.این کتابها با 30 تا 50 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان و خریداران کتاب قرار می‌گیرد.

جاودانی گفت: با بودجه دولتی رویدادهای بزرگ رخ نمی‌دهد که باید فعالان فرهنگی و خیران و مسئولان فرهنگی همت بالایی در زمینه نشر فعالیت کتابخوانی داشته باشند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی درست  و به موقع می‌توانیم سرانه مطالعه را در جامعه افزایش دهیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی مبارزه با جهل و راهی برای جهاد علمی بوده و همه مردم و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار