تابناک: با توجه به اینکه نبود پزشک در شیفت شب بیمارستان‌ها و روزهای تعطیل سالهاست عمده گلایه و اعتراض مراجعین و بیماران به بیمارستان‌ها از ساعت ده شب تا بین سه تا چهار صبح است اما همچنان مسئولان درمان استان اصفهان مصر هستند که با اجرای طرح مقیم این مشکل به طول کامل حل شد و مشکلی با این عنوان در سطح بیمارستان‌های تحت اجرای این طرح مشاهده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 03 December 2015
به گزارش تابناک اصفهان، با توجه به اینکه نبود پزشک در شیفت شب بیمارستان‌ها و روزهای تعطیل سالهاست عمده گلایه و اعتراض مراجعین و بیماران به بیمارستان‌ها از ساعت ده شب تا بین سه تا چهار صبح است اما همچنان مسئولان درمان استان اصفهان مصر هستند که با اجرای طرح مقیم این مشکل به طول کامل حل شد و مشکلی با این عنوان در سطح بیمارستان‌های تحت اجرای این طرح مشاهده نمی‌شود.

با وجودی که طرح پزشکان مقیم هم اکنون در سه بیمارستان کاشانی، الزهرا و امین که جزو بیمارستان‌های تروما در استان محسوب می‌شوند، به اجرا گذاشته شده است اما بدنبال پیگیری رسانه‌ای نبود پزشک مقیم در برخی از شب‌ها در بیمارستان ها از سوی خود بیمارستان ها عنوان شد.

هرچند حمیدرضا طلوعی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پیگیری تلفنی از بیمارستان‌های مذکور و انتشار خبر عدم حضور پزشک مقیم در شیفت شب بیمارستان‌ها را غیر موثق خواند و گفت: با توجه به توان مالی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تنها توانستیم پزشک مقیم را در سه بیمارستان که بیشترین سوانح، ترافیک بیماران و خشونت‌ها و حوادث ناشی از شغل و غیره را دارند، اجرا کنیم.

معاون درمان با اشاره به اینکه هزینه هر پزشک مقیم به ازای هر شیفت شب بین 250 هزار تومان تا 750 هزار تومان است، اظهار داشت: به طور متوسط حق الزحمه هر پزشک مقیم همان 500 هزار تومان محاسبه می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار