اداره کل تعاون روستایی برای خرید محصولات سیب استان قول مساعد داده بود اما در این خصوص دیر عمل کرد و به دلیل نبود سردخانه برای نگهداری این محصول، سیب با کیفیت شهرستان دنا از استان خارج شد
کد خبر: ۱۲۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 06 November 2015
فرماندار دنا گفت: اداره کل تعاون روستایی برای خرید محصولات سیب استان قول مساعد داده بود اما در این خصوص دیر عمل کرد و به دلیل نبود سردخانه برای نگهداری این محصول، سیب با کیفیت شهرستان دنا از استان خارج شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، علی تاج‌امیری در جمع خبرنگاران به وضعیت سیب شهرستان دنا و شهر سی‌سخت اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از تولید استان همواره در دستور کار مدیران استان است و در همین راستا قرار شد سیب مورد نیاز استان برای شب عید در شهرستان‌ها دنا و توسط اداره کل تعاون روستایی خریداری و ذخیره شود.
فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه تعاون روستایی دیر اقدام به خرید سیب کرده، گفت: اداره کل تعاون روستایی برای خرید محصولات سیب استان قول مساعد داده بود اما در این خصوص دیر عمل کرد و به دلیل نبود سردخانه برای نگهداری این محصول، سیب با کیفیت شهرستان دنا از استان خارج شد.
وی عدم تفاهم اداره کل تعاون روستایی بر روی قیمت سیب را یکی دیگر از مشکلات پیش آمده در خرید سیب این شهرستان دانست و تصریح کرد: تعاون روستایی و باغداران بر روی قیمت پیشنهادی از طرف تعاون روستایی به توافق نرسیدند و علی‌رغم اینکه انتظار می‌رفت در راستای حمایت از تولید استان محصولات خریداری و ذخیره شوند اما این کار ممکن نشد.
این مسئول با بیان اینکه سیب بسیار کمی از محصولات شهرستان دنا توسط تعاون روستایی خریداری و ذخیره شده، افزود: انتظار می‌رفت جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و باغداران بر روی قیمت سیب به توافق می‌رسیدند تا شاهد به وجود آمدن این مشکلات نباشیم.
تاج‌امیری تصریح کرد: سیب ذخیره شده در سردخانه تعاون روستایی از منطقه کاکان و سایر مناطقی که تولید سیب دارند خریداری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار