مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری خارجی در استان فارس در بخش نیرو به ارزش دو میلیارد دلار انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 01 November 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:محمد حسین مبشری ظهر یک شنبه در نشست خبری وضعیت اقتصادی استان تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ فارس بزرگ‌ترین سرمایه گذاری خارجی به ارزش دو میلیارد دلار در استان فارس انجام می شود.

وی تاکید کرد: این سرمایه گذاری در بخش تولید پنل های خورشیدی بوده که تاکنون چنین سرمایه گذاری در کشور سابقه نداشته است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس تصریح کرد: طی شش ماه اول سال جاری ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه خارجی وارد استان فارس شده که به طور حتم طی ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

مبشری ادامه داد: حدود ۲۰۰ طرح سرمایه گذاری در فارس آماده ارائه به سرمایه گذاران است که در بخش های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری مصوب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی هفت ماه گذشته درآمدهای استان تحقق پیدا نکرده، گفت: از رقم یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی درآمد هفت ماه اول سال جاری تنها ۸۷ درصد معادل ۸۹۵ میلیارد تومان محقق شده که البته سال گذشته نیز رقم محقق شده طی هفت ماه ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Canada
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
همه جو گیر شدن تا به اسم خودشون کار رو تموم کنند. امیدوارم حداقل اوقاف و حج زیاره در این مورد پیشقدم نشن . جماعت کم مطالعه و جوگیر .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار