مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا ۱۳ فروردین امسال، بیش از شش میلیون و ۹۸۲ هزار تردد وسیله نقلیه در شبکه راه‌های خراسان شمالی ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ 02 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد مشتری تردد ورودی به استان را ۶۵۳ هزار و ۹۹۰ خودرو دانست که حاکی از کاهش هشت درصدی نسبت به سال قبل است و افزود: در این بازه زمانی ۶۲۹ هزار و ۴۷۷ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و ۲۸۳ هزار تردد بین استانی ثبت شده است، اظهارکرد: شیروان- بجنورد با ۴۴۵ هزار و ۶۷۴ تردد به عنوان پرترددترین محور و گراتی- صفی آباد با ۱۱ هزار و ۳۵۱ تردد به عنوان کم ترددترین محور ثبت شد.

مشتری ادامه داد: متوسط تردد بین استانی روزانه از ابتدای طرح تا روز گذشته (۱۳ فروردین) ۶۷ هزار و ۵۵۱ وسیله نقلیه بوده است.

به گفته این مسئول، ۳۹ هزار و ۹۵۸ تخلف سرعت در محور‌های مواصلاتی خراسان شمالی توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت شده که بیشترین تخلف سرعت مربوط به محور چمن بید- جنگل گلستان است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار