سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به همراه معاونین و جمعی از کارکنان شرکت امروز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۴ در محل دفتر حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضور یافت.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 25 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ در ابتدای این دیدار، سرپرست شرکت آبفا استان ضمن تبریک عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان ، گزارشی از برنامه های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری را ارائه نمود.

 محمد محمدی خدمت رسانی به مردم را افتخار این شرکت برشمرد و گفت: کسب رضایت مندی مردم از اهداف اصلی و اساسی شرکت محسوب می شود که امیدواریم با تلاش شبانه روزی در جهت تامین و توزیع آب، این مسئله محقق شود.

وی به مشکلات حوزه آبرسانی شهر ایلام اشاره نمود و افزود: با توجه به فرسودگی خطوط و شبکه توزیع و اینکه طراحی خط انتقال مربوط به ادوار گذشته بوده، نیازمند نوسازی و طراحی جدید است.

دکتر محمدی در خصوص برنامه های شرکت آبفای استان جهت عبور از تنش آبی تابستان امسال، اظهار داشت: برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی جهت عبور از تنش آبی تابستان امسال و سال های آتی با استراتژیک مدیریت تولید و مصرف تدوین شده که در حال اجرا می باشند.

سرپرست آبفای استان در ‌پایان سخنانش ضمن درخواست از نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برای ترویج و فرهنگ‌سازی مناسب در مدیریت مصرف آب از‌ طریق تریبون‌های نماز جمعه خاطرنشان ساخت: ائمه جمعه و جماعات با توجه به سطح تأثیرگذاری شان در میان مردم می توانند شرکت آب و فاضلاب را در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف یاری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پس از استماع سخنان و گزارش سرپرست شرکت، ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدی به عنوان سرپرست شرکت آبفای استان، گفت: انتظار می رود با توجه به تجربه کاری و توان سرپرست جدید آبفای استان، مشکلاتی که در حوزه آب استان وجود دارد مرتفع گردد.

وی با اشاره به نگاه حداقلی برخی مدیران، تاکید کرد: یکی از مشکلات مدیریتی در استان نگاه حداقلی است یعنی به حداقل ها راضی هستیم که این مهم در زندگی شخصی امر پسندیده ای است اما در امر مدیریت، مدیر باید آینده نگر و متناسب با چشم اندازه آینده نگاه کلانی به مسائل داشته باشد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان ساخت: ایلام، استانی است که در مقاطعی از سال از جمله اربعین با افزایش جمعیت مواجه می شود و از طرفی هم در زمینه گردشگری هم رشد خوبی داشته است که این افزایش جمعیت طبعا باعث افزایش و تقاضا برای مصرف آب می شود که در این زمینه هم می طلبد برنامه های مدونی، تهیه و تدوین گردد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان در پایان تاکبد کرد: صرفه جویی در مصرف آب باید مد نظر همگان باشد و حساسیت و سختی کار تامین آب را از هر طریق ممکن برای مردم اطلاع رسانی نمود./م

بیشتر بخوانید :


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار