فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای خودسازی و همچنین تقرب جستن به درگاه الهی است
کد خبر: ۱۱۵۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 11 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: خداوند ماه مبارک رمضان را برای بندگان خود قرار داد، تا از این فرصت استفاده و به درگاه الهی نزدیک شوند و خودسازی نفس داشته باشند.

وی افزود: به برکت ماه رمضان، برای مسلمان فرصتی پیش می‌آید که باید از آن در جهت تقویت حیات معنوی و نشاط مادی خود استفاده کند.

معصومی با بیان اینکه ماه رمضان، ماه ضیافت الهی و شهرالله است، اظهار کرد: ماه شعبان و رجب ماه‌ های با فضیلتی هستند که انسان‌های وارسته باید در ماه‌ های رجب و شعبان خود را برای ماه رمضان آماده کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به اهمیت ماه رمضان نزد خداوند و لزوم بهره‌ گیری از آثار و برکات این ماه الهی تاکید و گفت: برخی از اولیاء الله ماه‌ های رجب و شعبان را روزه می‌گرفتند و تأکید می‌کردند که انسان باید در ماه شعبان خود را آماده کند، چرا که بدون مقدمات نمی‌توان در ضیافت الهی شرکت کرد.

وی با بیان اینکه بهار قرآن رمضان است، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماهی است که قرآن در آن نازل شده است و یکی از ویژگی های این ماه، وجود شب های قدر است که از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار