دو عضو شورا که رئیس و مسئول بانوان ستاد یکی از کاندیداهای انتخابات یزد بودند الان با پایان یافتن انتخابات می‌توانند فارغ از فعالیت‌های انخاباتی به کار مردم رسیدگی کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 02 March 2024

خبرگزاری تابناک – فرشاد براتی – گرچه کاندیدایی که مجید تجملیان رئیس و فاطمه زارع مسئول بانوان ستاد وی بودند نتوانست در بین چند کاندید اول حوزه یزد قرار گیرد اما با توجه به اینکه قطعا و بدون هیچ شک و شبهه ای می دانیم که این دو عضو شورا صرفا از روی صداقت و شرافت و وظیفه شناسی در آن ستاد حاضر شده بودند، به آقای تجملیان و خانم زارع خداقوت می‌گوییم و تلاش‌های آنها را به جهت آنکه اطمینان داریم کاملا مخلصانه بوده و هیچ قصد دیگری در آن وجود نداشته می ستاییم.

انتخابات یک رقابت سالم و سازنده است و قطع به یقین نتایج آن از چیزی از ارزشهای اشخاص کم نمی کند و با وجودی که ممکن است برخی افراد دست از شرافت برداشته و به تخریب روی آورند اما مطمئنا تعداد آنها بسیار انگشت شمار است.

از این رو ضمن خداقوت مجدد به این دو عضو شورا که ریاست کمیسیون های مهم شورا را هم برعهده دارند، از آنها درخواست می‌شود حال که انتخابات تمام شده و فراق بال بیشتری دارند، وقت بیشتری برای شورا و کار مردم بگذارند و ستاد و تحلیل های پس از انتخابات را به دیگر دوستان همراهشان بسپارند.

از سوی دیگر با توجه به اینکه مجید تجملیان در طول فعالیت دوره ششم شورای شهر اخبار زیادی در ارتباط با می‌شودها منتشر کرده و برای هر یک از این می شودها جلسات متعدد و فراوانی با صدها نفر ساعت وقت مدیران شهرداری و اعضای شورا برگزار کرده، درخواست داریم که از وقت های اضافه‌ای که پس از انتخابات کسب می‌کند بخش کوچکی از این «می‌شودها» را به «شد» تبدیل کرده و به جای پیش خبرهای متعدد، تعدادی از اقدامات انجام شده را هم اطلاع رسانی نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار