کد خبر: ۱۰۷۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 15 November 2022

بیکاری فرزندان، مشکلات اقتصادی و معیشتی، هزینه های بالای درمان و کمبود مراکز درمانی ویژه و مجهز درد و رنج ایثارگران و جانبازان غرب مازندران را مضاعف کرده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مازندران در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۳ هزار جانباز سرافراز تقدیم کرده است و این اسطوره‌های ایثار و فداکاری اکنون با مشکلات عدیده ای دست وپنجه نرم می‌کنند و ورود مسئولان برای رفع آن الزامی به نظر می‌رسد.

بیشتر درد ورنج آنان از بیکاری فرزندان است و هزینه‌های بالای دارو و درمان، مسائل مالی، نبود مرکز درمانی مجهز در غرب استان و اجرا نشدن تعهدات بیمه‌ای بر رنج آنان افزوده است و خواستار توجه ویژه مسئولان برای رفع مسائل فراروی هستند.

مجدی مسئول جمعیت جانبازان غرب مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همه ما به خانواده شهدا بدهکار هستیم، اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران و خانواده‌هایشان دارای مشکلات بی شماری بویژه در حوزه درمان و نگهداری هستند.

جانبازان غریب و مهجور هستند

وی با بیان اینکه برخی از آنان حتی در میان خانواده و خانه خویش غریب و تنها هستند، گفت: شرایط نگهداری برخی از آنان بسیار سخت است.

همچنین عباس اصغری دبیر جمعیت جانبازان و ایثارگران شهرستان عباس آباد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این جمعیت فعالیت خود را به منظور پیگیری مسائل و مشکلات قشر ایثارگر و جانباز از سال ۹۹ آغاز کرد، گفت: مشکلات درمان، بیکاری و اشتغال فرزندان و نگهداری از جمله دغدغه‌های این قشر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار