معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در راستای تحقق شعار سال، که یک راهبرد اساسی و کلید حل مشکلات اقتصادی است باید از شرکت های دانش بنیان به صورت واقعی و در میدان عمل حمایت شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 14 April 2022

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را با نام تولید, دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردند در این راستا از همان ایام اول سال استاندار تاکید ویژه ای بر اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی کردن شعار سال داشتند.

وی افزود: در این راستا لازم بود جلسه ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان کرمانشاه تشکیل شود و جهت هماهنگی جلسه ای با همه ذی نفعان برگزار کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در جلسه امروز هم دانشگاه ها به عنوان بخشی از متولیان اقتصاد دانش بنیان، تشکل های بخش خصوصی، پارک علم و فناوری و دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

وی گفت: مهم ترین تصمیمی که گرفته شد این بود که یک ستاد با عنوان ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان استان تشکیل شود و از هفته آینده جلسات این ستاد را با جدیت ادامه خواهیم داد، رئیس این جلسه استاندار کرمانشاه خواهند بود و دبیری جلسه هم بر عهده پارک علم و فناوری، هدف اصلی این جلسه و این ستاد هم توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان در استان و افزایش حداقل دو برابری تعداد این شرکت ها خواهد بود.  

باباخانی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف و مکلف هستندبرای تحقق شعار سال که یک راهبرد اساسی و کلید حل مشکلات اقتصادی است از شرکت های دانش بنیان به صورت واقعی و در میدان عمل حمایت نمایند و از هرگونه کار تزئینی و شعاری دوری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار