مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از اهدای 696 تخته فرش توسط بانیان و خیران به حرم مطهر خبرداد و گفت: در نوروز 1401 با توجه به حضور گسترده زائران، این فرش‌ها در بخش‌های مختلف حرم پهن شده است.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ 28 March 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی اظهار کرد: از میلاد امیرالمؤمنین(ع) تا نیمه شعبان 696 تخته فرش از طرف خیران و بانیان به حرم مطهر بانوی کرامت اهدا شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۸۶ تخته فرش توسط یک خانم پاکستانی اهدا شده است که در ایام میلاد حضرت علی (ع) در رواق های اطراف ضریح در بخش خواهران پهن شده است.

مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: در ایام عید مبعث ۱۳۰ تخته فرش ۱۲ متری نیز به حرم مطهر حضرت معصومه (س) اهدا شده است که در شبستان امام خمینی(ره) مفروش شده است.

وی ادامه داد: در ایام ولادت امام زمان(عج) نیز ۴۸۰ تخته فرش ۶ متری توسط یک خیر به حرم مطهر بانوی کرامت اهدا شده است که در صحن امام رضا(ع) در زیر پای زائران قرار گرفته است.

عبدی خاطرنشان کرد: در نوروز 1401 با توجه به حضور گسترده زائران در حرم مطهر بانوی کرامت، این فرش‌ها برای استفاده زائران در بخش‌های مختلف حرم پهن شده است. 

وی عنوان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان نیز تعدادی از خیران اقدام به تهیه فرش برای حرم مطهر کرده اند که پس از وصول در صحن ها و رواق ها پهن خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار