در آستانه‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری گفت: در آستانه‌ چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی سامانه‌ كشوری كسب و كار به كسب و كار (سككوک) در محل مركز خدمات فن‌آوری و كسب و كار شهرک صنعتی شهركرد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۷۰۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 23 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شفیع‌زاده در آیین افتتاحیه سامانه‌ کشوری کسب و کار به کسب و کار در شهرکرد، گفت: این سامانه بنا بر تفاهم‌نامه‌ منعقده فیمابین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و یک شرکت توسعه‌ تجارت الکترونیک، در زمینه‌ استفاده‌ واحدها صنعتی (در صورت عضویت در سامانه) جهت خرید و فروش کالاها و همچنین خدمات مورد نیاز خود به روش‌های نقد و مدت‌دار فعالیت می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: سامانه‌ی کشوری کسب و کار به کسب و کار نخستین سامانه‌ مبادلات اعتباری در کشور است که با هدف ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری و همچنین اتصال تجار و فعالان اقتصادی به یکدیگر در ابعاد ملی و بین‌المللی راه‌اندازی شد.
وی اضافه کرد:  فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی در صورت عضویت در سامانه سککوک، می‌توانند مواد اولیه‌ مورد نیاز بنگاه‌های خود را بدون پرداخت نقدی و صرفاً بر مبنای ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تأمین کنند.
شفیع‌زاده ادامه داد: ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک صرفاً برای تأمین‌کنندگان دارای نمایندگی رسمی فروش و مورد تأیید صندوق مذکور صادر می‌‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، دریافت راهکارهای نوین در مدیریت و ساز‌و‌کار مالی زنجیره‌ تأمین و نیز ارائه ابزارهای مدرن برای پرداخت اعتباری و مدت‌دار در راستای انجام تعاملات تجاری را از جمله مزایای ارزشمند این سامانه عناون کرد و گفت: در مجموع پیاده‌سازی صحیحِ طرح سککوک با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران می‌تواند بهبود فضای کسب و کار، احیای چرخه‌ تولید و انتظام ساختار بازار در سطح ملی را در پی داشته باشد.
گفتنی است؛ واحدهای صنعتی می‌توانند برای عضویت در سامانه‌ کشوری کسب‌و‌کار به کسب‌و‌کار (سککوک) به آدرس اینترنتی http://sakkook.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار