تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران از تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 24 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- رسول میرعباسی زمان ارسال مقالات به دبیرخانه کنفرانس ملی هیدرولیک را تا 12 ماه جاری (مرداد) تمدید شده است.
نخستین مهلت ارسال آثار هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران 31 فروردین تا تیرماه سال جاری بود.
وی اظهار داشت: تاکنون 346 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ملی رسیده است.
میرعباسی؛ مهندسی رودخانه، آب و فاضلاب، هیدرولیک محاسباتی، دریا و سواحل، مدیریت سیستم های منابع آبی، هیدرولیک محیط زیستی، محیط های متخلخل، روش های عددی در مهندسی آب، هیدرو انفورماتیک، مدیریت سیلاب، ماشین و سازه های هیدرولیکی و دستگاه های انتقال و توزیع آب را از مهمترین محورهای این کنفرانس عنوان کرد.
وی ادامه داد: تبادل دانش فنی و انتقال تجربیات در مباحث مربوط به علم هیدرولیک، سازه های هیدرولیکی و صنعت آب، ارائه آخرین دستاوردهای مهندسی هیدرولیک، بررسی و ارائه راهکارهای عملی برای نیازهای صنعت آب کشور، توجه به شاخص های توسعه پایدار و بصورت ویژه بررسی مسائل آب و محیط زیست از اهداف برگزاری هفدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک است.
هیدرولیک مبحثی است که به روش های کاربردی استفاده از سیالات تحت فشار نظیر آب برای انتقال و تبدیل نیرو می پردازد.
این کنفرانس به همت انجمن هیدرولیک ایران و با همکاری گروه های مهندسی عمران و آب دانشگاه شهرکرد در روزهای 13 تا 15 شهریور امسال در این دانشگاه برگزار می شود.
همچنین کنفرانس ملی هیدرولیک آب از سال 76 تاکنون هرساله در یکی از دانشگاه های کشور برگزار می شود و به عنوان معتبرترین کنفرانس در زمینه آب در کشور مطرح است.
حضور مسئولانی از وزارت نیرو، سازمان محیط زیست کشور و ارائه سخنرانی توسط 2 تن از اساتید برجسته ایرانی و هلندی از افتخارات این کنفرانس ملی است.
دانشگاه شهرکرد هم اینک با بیش ازهشت هزار دانشجو در52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد، 40 رشته دکترا تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای به عنوان دانشگاه مادر چهارمحال و بختیاری مطرح است.
این دانشگاه همچنین در دهه اخیر، هشت کنفرانس استانی و ملی در زمینه موضوعات مرتبط با آب برگزار کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار